قلقلی... شایدم... فلفلی

و یادمان باشد که زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست... ساعت بعد حساب داریم...

قلقلی... شایدم... فلفلی

و یادمان باشد که زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست... ساعت بعد حساب داریم...

... سرزمین دانایی (2)

  

سلام 

یادتونه چند وقت پیش براتون گفتم که تو یه مسابقه-مستند تلویزیونی شرکت کرده بودیم و خیلی خیلی حال داد و اینا... 

البته قول داده بودم و قرار بود، براتون از کم و کیفش و خاطرات و مخاطرات فراوونش بنویسم... 

اما بعد نظرم عوض شد... چرا...!؟ آخه دیدم از جذابیتش به وقت دیدن کم میشه و بهتره که خودتون بعدا ببینیدش و به من و ما و کارام و کارامون بخندید و یا گریه کنید  

... حالا هم اومدم بگم که دیدن این سری مسابقه ی بسیار مهیج و بدیع رو از دست ندید چون قراره از 5 شنبه همین هفته ساعت 9:30 پخشش شروع بشه 

کار قشنگیه و براش یه تیم 40-50 نفره، شبانه روز از جون و دل زحمت کشیدن و وقت گذاشتن که از همین جا به همشون (آقای ابوطالب عزیز، مهندس حسینی و ایمانی عزیز، آقای تقی زاده ی عزیز، آقای مهدی خانی عزیز، خانم ابراری عزیز و بقیه ی عوامل که به خاطر کندیِ ذهن، اسماشون رو درست و کامل یادم نمیاد خصوصا فیلمبردار پرتابل گروه ما، آقا فریدونِ گُل، که خیلی به از شما نباشه، یار و همراه خوبی بود) خداقوتی می گم و سلامتی رو براشون آرزو می کنم. 

 

... خلاصه اینکه: 

1- ما تو سری 15 ام این مسابقه شرکت کرده بودیم و تو لوکیشن دومش (بهشهر)، پس حالا حالاها مونده تا پخش مسابقه ی ما 

2- اگر خواستید اطلاعات بیشتری از این مسابقه-مستند و شرایط شرکت در اون به دست بیارید به اینجا مراجعه کنید

3- اینم یه سری از عکس های مسابقه که فعلا از خود سایت سرزمین دانایی گرفتم و  تو 2-3 تاش گروه ما هم هستند: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
کورش تمدن سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام دکی
این کامنت جهت اعلام اول شدنه و ارزش دیگه ای نداره
چه حالی میده از آپ بلاگ اسکای ببینی یکی آپ کرده
فعلا باید برم سرفرصت میام میخونم

فسقلی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

کوروش جان، داشتیم! تو هم کامنتدونی ما رو مسخره می می کنی دیگه! اینجا که دیگه اول و آخر نداره که از بس خلوته

payam سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

fagghat mitoonam begam eyval familaaaaaaaaa!

مخلصیم

تیراژه سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

اوه...!!
سلام جناب
باید دیدنی باشه.......

به امید خدا، حتما.

سبا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://khaneibarab.persianblog.ir

پس من کوشم ؟ هان
آهان من داشتم توی خواب میدیدم رفتم اینجا ...
ولی نمیخوام من الان حسودیم شده زیاد..یه عالمه ..

ها... کی ... چی... کجا!!؟
ایشالا قسمت شما هم بشه!

فاطمه (شمیم یار سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

سلاممم جناب فسقلی
انقدر این جور مسابقات هبجانی را دوست دارم.خوش به حالتون..
یادتون نشه نزدیک پخشش یاد آوری کنین من تلویزیون نمی بینم خوب...

اگر زنده بودیم، به روی چشم.

کیامهر سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

این ماهیگیر عینکیه کیه کلاه حصیری سرش کرده دکتر جان ؟

از کجا فهمیدی!! ای زرنگ ناقلا!

میلاد سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

مهدی جان سلام م م

اقا همین 20 ، 25 دقیقه پیش بود که از شبکه 5 داشت تبلیغ برنامتونو میکرد

از تبلیغش که معلوم بود برنامه ی خیلی جالبیه حالا چون شماهم هستید که دیگه خیلی جالب ترم میشه

مشتاقانه منتظریم که ببینیم

ارادتمندیم برادر.
برو یه گروه ثبت نام کن، منم توش باشم، ایشالا یه بار دیگه با هم طلبیده بشیم و بریم.

ساعت سپید شب سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://whitehour.persianblog.ir/

جالب شد
پس نزدیک پخش دوباره یاد آوری کنید تا با دیدنش حسابی بخندبم

حتما، به روی چشم اگر عمری بود.

هاله بانو سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

سلام
دیر رسیدم گویا

شما هر وقت بیایید دیر نیست و خوش موقع و سر وقت است.

مهدی پژوم سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

سلام رفیق خوب...
چشم مان روشن به جمال دل ارای تان...

سلام مهدی جان
ما که گل روی شما را پیش تر زیارت کرده بودیم!
محبت کردید به فسقلی سر زدید

bache mardom چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

manam khabar konid bebinam hatman;;)

تا اون موقع ایشالا برگشتی دکتر جون

اناکارنینا چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

برنده شدید یا نه ؟
بابت این مدت و لینک و کامنت ها سپاس. هستم همین حوالی و میخوانمتان.

سلام بانو
ظوتهر و شواهد نشان از اول شدنمان بود. اما دقیقا هنگام تدوین و شمارش خطاها و ...، مشخص می شود که چندم شدیم.
منتظر بازگشتتان با نوشته هایی شاد و پرامید هستم.

کورش تمدن چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
ای بابا باز باید قیافه تان رو اینبار در تلویزیون تحمل کنیم؟

دلتم بخواد. بَده یه 1 ساعتی از ته دل می خندی!

هاله بانو چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

باید مسابقه جالبی باشه
من زیاد تلویزیون نمی بینم اما امیدوارم برای دیدن این مسابقه یکی خبرم کنه

پونه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

سلام آقا مهدی عجمی
چه عجب؟؟
پس بگو این چند وقت نبودی کجا بودی؟؟
من خواهرم بهشهر زندگی میکنه جای خیلی قشنگیه
موفق باشی دوست من

همش رو که مسابقه و سیر و گشت نبودم.
یه مدت حال و حوصله و دل و دماغ نوشتن نداشتم و یه خواننده ی خاموش بودم.
خداییش خاموش بودن و سرک کشیدن تو وبلاگا خیلی حال میده!

کیانا چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

به به ....ایول به شمااااااااااااااا
حتمن این مسابقه دیدنییییییییییییییییه

دلارام چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

سلام
باید مسابقه جالبی باشه.البته از تلویزیون بعیده ولی حتما جالب بوده که شما شرکت کردی

فکر کنم خوب از آب در بیاد چون براش از جون و دل مایه گذاشتن!

مهدی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام مهدی جان!
بابت پیامکهای قشنگت ممنون، ببخشید فرصت نشد از پیامکت تشکر کنم.
وبلاگ قشنگی هم داری.
به بقیه بر و بچ سلام برسون.
ارادتمند

قربانت مهدی جان
شما هم به دوستان خوبمون سلام برسون.
مخلصیم

عسل پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com/

سلام !
بیا که میخوام آپ کنم !
راستی شما هم با فرفر ما رفیقین ؟ جالبه ها !
یه سوال !
من نمی تونم توی وبلاگ های بلاگفا نظر بدم !
اون کد امنیتیش نمیاد !
چی کار کنم ؟
بهم بگو !
فعلا بدرود !

سلام متقابل
اومدم، نظر هم دادم!
بله، چطور مگه! البته جدیدنا ماشالا زیاد زیاد و طولانی غر و لند مینویسند.
راستش، من بلد نیستم این چیزا رو!!
یا حق

زهرا.ش پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://roosary-anary.persianblog.ir

سلام.ببخشید چرا به خودتون می گید فسقلی؟
ممنون که اومدین و به کلبه درویشیمون صفا دادین!
ولی بدجور به حالتون و خوش گذرونیتون حسادت کردم.

سلام
هر چی میکشیم از کودک درون میکشیم که فکر کنم هم سن و سال آرتادخت باشه!
اطاعت امر مامان خدیجه بود
شما خوشی هاش رو می بینی از گیر و گرفتاری های فسقلی بگم، بلاگستان رو دریای غم می بره
به هر حال خدا رو بی نهایت بار شکر

مامانگار پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

...سلام...
...حتما می بینیم...
...این عکسها و مناظر محححححشررررن...
...خوش به حالت دکتر !...

سلام بر مامانگار گل و بامرام
خوش امدید و لطف می کنید. فکر کنم که اواخر تابستون نوبتمون بشه.
سلامت و سربلند باشید

نازنین جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://her-her-ker-ker.blogfa.com/

سلام فسقلی جون . امیدوارم خوب باشی عزیز دلم ....

دلم برات تنگ شده بود... ( خیلی )

نبینم بی یارو یاور باشی رفیییییییییق ...

خودم عین شیر پشتتم ...

برات بهترین ها رو آرزو میکنم مهربون ...

موفق باشی ... .

عسل جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com/

ممنونم که اومدی فسقل !
ای کاش کامنتدونی ما هم از شما یاد میگرفت !
فری هم که بله !
چند وقتیه خوشی زده زیر دلش غرغر میکنه !
جوجو های وبمو دیدی ؟
قالبم چطوره ؟

سلام
قالب وبلاگتون ساده و عالیه. گنجیشکاشم که...

عسل جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com/

سلام !
حرف باحالی زدی ها !
بــــــــــــــــــــآشه ! یکی طلبت !

سلام
مگه چی گفتم
راستی لینک رو هم براتون کامنت گذاشتم!

خاطره شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام و عرض ادب
من که اهل تلویزیون نیستم اصلا نمی دونم این برنامه چیه و از چه شبکه ای و کی ها قراره پخش بشه و اگر از شبکه استانی پخش بشه که دونستنم هم فایده ای نداره.
بعد از این کامنت اگر عمر ی باشه قراره یه ایمیل براتون بفرستم اگر وقت داشتید و حوصله بخونید
در پناه ایزد پاک

ناشناش یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام! یادته یه زمانی یه رفیق از این شهر داشتی؟ به سادگی بهمش زدی! خوش باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد