قلقلی... شایدم... فلفلی

و یادمان باشد که زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست... ساعت بعد حساب داریم...

قلقلی... شایدم... فلفلی

و یادمان باشد که زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست... ساعت بعد حساب داریم...

زنگ تفریح ...

پیش نوشت: با کسب اجازه و تشکر از دوست گرامی، جناب آقای مهندس حسینی 

 

سفارش، طراحی، مهندسی، اجرا و هزینه ها 

 

 

ای واااااای ... 

 

 

نیم کیلو باش ولی مرد باش... 

 

 

راست: دریاچه اورمیه
چپ: دریاچه وان
فاصله: 147 کیلومتر
علت مرگ دریاچه اورمیه: شرایط جوی؟؟؟ 

 

 

اینطوری راه میگیرن!- راننده اتوبوس به بغل دستیش 

 

 

عجب...! 

 

 

آخییییی... 

 

 

پی نوشت: به بزرگی خودتون ببخشید اگه یه وقت خیلی تکراری یا قدیمی بودن!

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه شمیم یار چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

سلامممم جناب فسقلی عزیز
...دستتون درد نکنه...
اتفاقا جالب بود...
مخصوصا مورد ۳ و ۴...
وای فقط مورد دوم دردناک بود یه جورایی..

محرم دل پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://feeling.blogfa.com

آخی چه بچه نازی فکر کنم در اینده مکانیک خوبی بشه

فاطمه شمیم یار شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

سلاممم جناب فسقلی
بسی بسیار خرسندیم که مسابقه جالب شما رو دیدیم..
من عاشق مسابقات هیجانی که تو طبیعت برگزار میشه هستم...خوش به حالتون...
و لیکن تلفیزیون نداشتیم از نت نگاه کردم قطع و وصل میشد از بی هیچی بهتر بود

زهرا.ش شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.roosary-anary.persianblog.ir

بله!؟؟؟ درست می بینم؟ علیک سلام جناب!! یعنی اگر من تا یک سال دیگه به طور اتفاقی نمی اومدم اینجا،شما نمی خواستی یه خبر به من بدی؟ ؟؟الان من چه جوری وقت کنم پستای قبلی رو بخونم؟؟ بیخبر می رین بیخبر می آین!!! خوبه واللا!!!(آیکون چش غررره)

نازنین دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://her-her-ker-ker.blogfa.com


Padre nostro che sei nei cieli,
sia santificato il tuo nome;
Venga il tuo regno,
sia fatta la tua volontà,
come in cielo cos? in terra.
Dacci oggi il nostro pane quotidiano;
Rimetti a noi i nostri debiti,
Come noi li rimettiamo ai nostri debitori.
E non ci indurre in tentazione,
Ma liberaci dal male.
Amen.




پدر ما که در بهشت هستی ؛

نامت مقدس باد

حکومت تو بیاید ؛

خواسته ات عملی باد ؛

در زمین ؛ به مانند بهشت

رزق روزانه ما را امروز بده ؛

بدهی های ما را بر ما ببخش

همانطور که ما بدهکاران خود را می بخشیم

ما را در آزمایش قرار نده ؛

اما از شر شیطان رهایمان ساز ؛

چنین باد ؛ آمین .


::. کریسمس مبارک Merry Christmas .::

لیلی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://myrose.persianblog.ir/

خیلی عالی بود...
اگه اینو تو face book میدیدم یه like به افتخارش میزدم مخصوصا واسه اونیکه زدید : نیم کیلو باش ولی مرد باش!
مرسی... خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد