قلقلی... شایدم... فلفلی

و یادمان باشد که زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست... ساعت بعد حساب داریم...

قلقلی... شایدم... فلفلی

و یادمان باشد که زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست... ساعت بعد حساب داریم...

تنهای اول... هیچکس همراه نیست!

 

 

من  به آمار زمین مشکوکم! تو چطـــور؟

اگر این سطح پر از آدمهاســــــــــت

پس چرا این همه دلها تنهاســـــــــت؟

بیخودی می‌گویند هیچ کس تنها نیست

چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟

من که می‌گویم نیست

گر که هست دلش از کثرت غم فرسـوده ست

یا که رنجور و غریـــــــــــب

خسته و مانده و در مانده به راه

پای در بند و اســـــــــــــیر

سرنگون مانده به چــــــــــاه

خسته و چشــــــــــــم به راه

تا که یک آدم از آنجا برسد

همه "آن جا" هستند و هیچکس آن جا نیست

وای از تنـــــــــــــــها یی

هیچکس با او نیســـــــــت

من به آمار زمین مشکوکم

چه عجب چیزی گفت

چه شکر حرفی زد

گفت: من تنهایم

هیچکس با من نیست

گفت: اگر اشک به دادم نرسد می‌شکنم

اگر از یاد تو یادی نکنم می‌شکنم

بر لب کلبه ی محصور وجود

من در این خلوت خاموش سکوت

اگر از هجر تو آهی نکشم

اندر این تنهایی  به خدا می‌شکنم

من به آمار زمین شک دارم

اگر این شهر پر از آدمهاست

پس چرا یوسف زهرا تنهاست؟؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست،مو و زیب شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

از شما ممنون و سپاسگزارم. قطعاً آشنایی با شما باعث افتخاره.ارادتمند شما دکتر نگار کریمی[گل]

لیلی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://myrose.persianblog.ir/

منم مشکوکم... منم مثل تو

دو تا ترشیده پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://ashekashk.blogfa.com

خبــــــــــــــر...



سیـــــــــرترشی و لیتـــــــــه برمیگردند ؟؟!!

کی ؟!

چه وقت ؟!!

شما چه فکر می کنیــــــــد؟!

آیا هنوز ترشیـــــده اند ؟!!!

آیا شــــــــوهری یافت می نشده است ؟!!!!

دلتان تنگ نشـــده آیا ؟!!!


یاسمن سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.maco7.blogfa.com

راست میگید روزگار بی مولا سخته
نه بدتر...گیج کننده ست
من میخوام آدرس شما رو پیوند کنم.اگه قبول میکنید همین جا یا تو کلبه محقر ما رضایتتون رو اعلام کنید

فسقلی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

باعث افتخار من کمترین است یاسمن بانو

یاسمن بانو چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

عید همه خواننده ها و نویسنده این وبلاگ مبارک باشه.
و اینکه امیدوارم این عید خجسته برای همتون حامل خبر های خوش باشه.
شاد باشید
با احترام
مزاحم همیشگی یاسمن بانو

یاسمن دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.mac07.blogfa.com

سلام
ساعت 11:01مسابقه سرزمین دانایی تموم شد.
ایـــــــــــــــــول
آقا !!دم گروه پسرعموهای عجمی گرم
میترسیدم ببازید ضایع شم.روی ما رو سفید کردید.
درسته خیلی وقته از این پیروزی میگذره
ولی بازم تبریک میگم.

فسقلی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

متشکرم یاسمن بانوی عزیز از محبتی که به بنده دارید

محبت محبی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://mimaziz.blogfa.com

سلام و تبریک بابت سرزمین دانایی. به عنوان یک همکار باید بگویم این جنس تابوشکنی ها !ارزشمند است. موفق باشید

یاسمن جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام عمو فسقلی
من عادت دارم وقتی به یه وب سر می زنم حداقل چند از نوشته های قدیمیش رو بخونم.و معتقدم باید نظر نوشته شه تا نویسنده بدونه که رو هوا نمی نویسه و یکی اون رو با توجه میخونه.
در مورد سرزمین دانایی هم که نمی تونم شرکت کنم به دو دلیل
1:اینکه سنم نمی رسه
2:انقد شما از مسابقه تعریف کردید. من اصلا جرئت شرکت کردن تو این مسابقه را ندارم.
ممنون که به وب ما تشریف آوردید ،قربان.
امیدوارم ماه رمضان ماه پربرکتی براتون باشه.
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد